Wednesday, April 8, 2009

aktiviti paranormal

aku yg tensen.. it has been awhilen since the last post... byk benda yg terjadi.. byk yg tak di duga,...
owh forgot to mention, last week hilang cincin, both.. yg dua belah aku selalu pakai, ade satu malam, hubby sibuk nak makan kuew teow, dah singgah dkt pasar malam.. nak jugak aku yg masak.. aku dah la malas tahap cipan. tp masak jugak... dgn kelam kabut.. sapai je rumah bukak tudung... then bukak jam and cincin from both hands, letak dkt drawer tmpt aku simpan jam.. accesories..and stuff. jd aku pun masak, then siap mandi and makan, dah nak tido tuh.. aku pun memulakan beauty regime aku (ade la pulak beauty regime, beautynye tidak jugak!!) letak night cream and sikat rambut ku yg mmg pendek nih.. then ready nak tido aku pun , sempat lah menjengah drawer ... dlm hati ckp.. "owhn ok dah ade kat sini"...
The next morning nak pg kedai, bukak drawer,,, Alamak!! takde!!!!! mana tak angin satu badan.. puas la carik seminggu deng, deng... sunday tuh jumpa.. pelik tak.. simpan dlm drawer... jumpa dkt lipatan baju ..?? what the F***???

so,the moral of the story, make sure barang yg disimpan tuh tak kena sorok dgn objek paranormal.. walaupun kita rasa benda tuh tak wujud... tapi benda tuh ade!!!

No comments:

Post a Comment