Monday, January 31, 2011

Hujan owh hujan...

Owh.. Sejak berapa hari lepas.. Cuaca asik mendung.. Baju di ampai tak kering-kering plak tu.. Ish.. Ish.. Komplen jer aku ni.. Nasib baik tak banjir.. Kawasan ni kerap jugak banjir suatu masa dahulu..

Dah cuaca yang tak berapa nak best utk ampai kain.. Atau aktiviti lain2.. Satu jer aktiviti yang best, iaitu.. Aktiviti tarik selimut tidoq!! Waaa itulah satu2nya aktiviti yang sgt best dgn cuaca mcm ni.. Anak aku plak.. Sedap jer dlm cuaca sejuk2 ni asik tido jer.. Nyenyak plak tu.. Mcm dlm aircond.. Bagus jugak cuaca sejuk.. Save bil letrik.. Maklumlah.. Anak aircond jugak rupanya anak aku.. Maklumlah lahir2 pun aircond.. Dia dah ter' sedap' dlm aircond.. Alahai-alahai.. Pengsan la mummy asik nak aircond jer auni..

Ooowh by the way.. Aku dah lepas dari kurungan! Yahoooo!! Hari rabu, 26hb tu aku cukup 6 minggu.. Mengikut western medicine, cukuplah waktu aku! Akakakkakaka.. Klu org melayu.. Aku dh bagi diskaun 2 hari.. Hahahahahaha.. Takpelah.. Aku penat duduk dlm kurungan dah.. Sian kat aku! Walaupun dh full moon aku masih lagi la jaga makan.. Tak ler melampau2 sgt aku makan.. And pasal bersalin cesar, aku barulah terhegeh2 berbengkong.. Orang dah lepas bengkong.. Aku baru nak start.. Takpelah janji bahagia.. Nak turunkan 15kg lagi.. Banyak tu!!! Entah bila ntah aku nak menjenguk baju kebaya aku balik..

Tulis punya tulis.. Aku dah sangap bape kali.. Moh le tarik selimut lagi...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment