Wednesday, March 11, 2009

interview....

Hari ni aku dapat offer from this one insurance company for a position as csr utk support australia.... yg aku agak ngokngek nih... agak kebengangan.... ade ker dia tanya aku paham ker australian accent?? are u kidding me?? aduh... nz vs aus sama aje accent nye..... klu tak takkan la aku bleh kerja ngan vodafone CallCentre.... tahan gak la aku setahun setengah.. do'uh!???

hurm.. kerana aku malas nak bergaduh .. aku pun membodohkan diri aku yg agak tak berapa bodoh, tp sedikit bengang...jer...mother f***er betul.... tp aku tak ckp pun.... dlm ati ....
so, esok aku! nak pg interview... tgk ape nak pakai..... first impression counts!

ooo btw,... interview tuh dkt tpm, bukit jalil.... dah la aku tak pernah pg.. sedang bukit jalil kat mana pun aku tak tahu.. hours plak mcm hours australia .. start pkl 4.30 pg.. balik plak kul 5.30.. bapak punye lama... aku pun for sure mesti tension mcm aku kat vodas, dulu...
teringat plak kat masa kat vodas.... byk geng aku lepak.. dgr cerita kawan2 aku pun ramai dah benti tak tahan pressure....

nxt entry nti tgk ler ape jadik!!
And wish me luck!

Cheerios!!

No comments:

Post a Comment