Friday, March 13, 2009

intwer yg hampeh...

ooo yup.. pasal yesterday's interview... walaupun aku agak kebengangan the other day .. from the phone conversation.. aku pun berjumpa ngn tuan punya suara yg bertanya itu dan ini ngan aku kan.... sekali bila dah jumpa..... hampeh jer.. dia pnye english pun... broken.... takde pun accent australian.... haku ingat dah kerja utk australia base.. ade la accent... rupanye......



Anyway, it went well... and bila dah abis dah interview (starts at 3 and finish around 4 something..) aku pun pergilah jln2 carik makan ngan adik aku kat pyramid.. walaupun belum bergaji... aku ikutkan ajer.. sebb dia teringin mkn hot roll... dia nih teringin mengalahkan org ngandung 9 bln.... sbg tanda nak ucap terima kasih teman aku pg interview yg hampeh.. dan this coming monday ade second interview with the hiring manager.. yg ckp ngn aku tuh pun satu sengal.. ade ker.. hiring manager dia tgh takde... tp nak gak suh aku dtg interview.. although hiring managernye tgh travel... tp takpe control anger... kang org kata aku ade anger mangement problem plak kan... so... just see how it goes...

No comments:

Post a Comment