Monday, February 7, 2011

Majlis kesyukuran aka berendoi untuk auni darwisyah!

Alhamdulilah, selesai sudah majlis kesyukuran untuk auni darwisyah yang berlangsungg hari ahad. 6hb feb.... Jemputan banyak, tp tak ramai yg datang oleh kerana cuti panjang raya cina.. Ada marhabban.. so meriah la jugak!

Seronok dan penat dalam satu masak. Mana tak penat noks!? Masak sendiri, walaupun mummy baru 54 hari.. Puas mengangkat periuk belanga dah nok.. Pastu hari ni aku mengadu sakit pinggang, boleh? Berkung-fu aku dgn adik aku masak kat belakang.. 2kali masak kot.. Sampai terkangkang aku balik rumah kepenatan.. Ramai sedara mara dtg.. Auni pun sonok asik kena kendong jer.. Lena jer tido..

Menu/kerja aku masak/buat: masak kicap, laksa, buat air, potong memotong kuih, buat pelamin buaian..
Adik aku plak buat bakso, goreng mee.. Masak lemak.. Mengemas.. Dan mengomel! Akakakakaka!

Thanks to nenek auni aka nenek.. Buatkan kenduri untuk auni! Mekasih nenek!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment