Thursday, May 12, 2011

Kemalasan melanda..

Sudah lama tidak meng'update blog yang sudah bersawang ini.. Semalam adalah hari merempit dengan incik suami ke KL.. Kerana aku ada interview dan kerana aku takde kereta.. Maka officially kami jadi mat dan minah rempit sejati.. Walaupun pakai scooter! Dah ler slow... Tak berapa sgt la kepuasa merempit tu.. Sbb scooter kurang laju... Kahkahkahkah...keluar rumah pkl 9, 9.30 dah sampai terpacak dkt Menara Jobstreet... Kalau naik kereta mahu pukul 10.30 pun blom tentu aku sampai.. Hampess!! Nasib baik la naik motor.. Harus aku belajar naik motor.. Klu kerja kl naik motor jer, jimat duit aku.. Dan harus la cepat jer sampai office!! Muahahahahhaha.. Aku sudah jatuh cinta pada 'kerempitan'!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment