Wednesday, June 3, 2009

creative sides of me... poyonye!


When i got back from nz,... byk sgt benda yg dipikirkan.. ape nak buat... and i came up with a pretty crazy idea...

dr pengalaman tgk my mother but flower arrangement.. and buat hantaran org... i said.. 'lets make 'em useful... 'and thats what im doing... well at least i try.

haha... yup... this was the hantaran that i made for syukor + raiza... which is also... related to my hubby.. syukor's grandpa is my mother in law's cousin... yup so.. syukor is.. basically pangkat anak buah la... and raiza is the elders sister of my sister's good friend... apa aku ckp neh?? my sister n raima(raiza's younger sister) is bestmate... ha.. mc tuh laa...betul? ade aku kesah klu tak betul??

and for his wedding im going to be planning the whole thing for his side... raiza side.. mummy dia yg uruskan.. and.. this what i've done ... see whut u guys think...criticism is welcome....



Sirih junjung.. adat


Lovey Dovey Bears utk cincin.. ika help me out.. (nti tak sebut nti majuk muncung panjang bleh ikat ribbon)



Duit Hantaran



The Cake


The Clothes


Owh and..hari tuh.. buat utk org.. there's this jiran of mine.. dia nak kawin... so i push my luck...this what happend.





Yang kat bawah nih plak buat kak kaki sendiri... sista yg lukis .. i did on the right.. menghabiskan masa yg byk sgt kat kedai tuh.. sbb takde customer.. photo taken at home... hubby kata... 'macam pengantin baru jerk?' ayooo... perasannya....


haha..



No comments:

Post a Comment